17 marca 2014

Zaplanuj z nami maj: Na szlaku z piosenką

Polecałam już punk. Polecałam reggae. Polecałam muzykę celtycką, muzykę klasyczną i folk. Ostatnio polecałam rock. Teraz polecę coś z jeszcze innej bajki. Panie i Panowie - piosenka turystyczna!


Stare Dobre Małżeństwo dla fanów piosenki turystycznej to mniej więcej jak Madonna dla fanów popu. Znani są głównie z genialnych aranżacji utworów Edwarda Stachury (kto był w harcerstwie ręka do góry! nigdy nie zapomnę jak na obozach jedna z druhen co rano siadała w progu z gitarą i budziła nas nucąc "...a ziemia toczy, toczy swój garb uroczy, toczy, toczy się los..."). Płyta SDM zawsze towarzyszy mi podczas wyjazdów w góry - czy może być coś piękniejszego niż spacer Połoniną Caryńską i nucenie pod nosem "Bieszczadzkie Anioły"? Śmiem twierdzić, że nie...

Kawałek Bieszczad zawita do Krakowa już 27 maja. Początek koncertu o godzinie 19:00, a więcej informacji na stronie rotunda.pl. Polecam goręcej niż najgorętsze sierpniowe upały!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz